Indsend reklamation

Sådan indsender du en reklamation

Sådan opretter du en serviceordre

Er noget ved dine Primo Vinduer eller døre ikke som du mener det bør være, er det her du kan indsende en reklamation til os.

VIGTIGT: Det er vores kunde, der skal indsende reklamationen. Altså har du købt dine vinduer/døre ved håndværker eller trælast, så er det dem, der skal indsende reklamationen. Kan du af en eller anden årsag ikke komme i kontakt med denne, ja så indsender du bare din serviceordre direkte her.

1
Fortsæt
2
Last Page
Kundenavn *
Kundenummer *
Ordrenummer *
Kontaktperson *
Mailadresse *
Telefonnummer *
Kontaktperson hvor elementet(erne) er monteret (eksempelvis beboer) *
Telefonnummer på kontaktperson hvor elementet er monteret (eksempelvis beboer) *
Adresse hvor elementet er monteret *

Nedenfor indtastes først positionsnummer (fremgår af ordrebekræftelsen), herefter beskrives reklamationen og der uploades meget gerne et foto.

Ønsker du at reklamerer over flere elementer klikker du på knappen ”Ny position”. Når du er færdig, klikker du på knappen ”Send”. Du vil modtage bekræftelse på at vi har modtaget reklamationen indenfor 7 hverdage.  

Positionsnummer *
Beskriv problemet/reklamationen *
Upload et billede/billeder af problemet/reklamationen (max 100mb)
Filstørrelses grænse: 100 MB